Halløj verden

17 03 2010

Wuhu, så er jeg også startet på en blog. I skal nemlig ikke slippe for mig på nogen anden måde end ved at gå udenfor! Og hvilket fantastisk tidspunkt jeg får lyst til at starte på: klokken 04:00 en onsdag morgen…

Nå, men jeg har endnu ikke oplevet noget af betydning (da dagen lige er startet), med mindre man tæller en tur i kiosken for at være en udflugt af vældige proportioner. Om 5 timer skal jeg være på et museeum fyldt med døde dyr og kedelige mennesker, sammen med resten af halvdelen af min fantastiske klasse.  Jeg kan da trøste mig med at det er dyr og ikke sten vi skal se, selvom jeg nu hellere ville en tur i zoo fremfor at se på skeletter af dyr og glas fyldt med fostre. Men det er vel også en slags “dyr” på trods af at de ikke lever… eller er det? Man kan vel godt sige at livsniveauet for en bunke knogler ikke er så forfærdeligt meget højere end for en sten.

Men nu vil jeg være lidt trist og takke af og lige få et par timers søvn før jeg atter må drage ud i det kolde forårs Danmark… – Hyg jer!

/Casper


Handlinger

Information

2 responses

17 03 2010
Mineya

Wuhu

17 03 2010
arends

velkommen til blog skriveriet….. håber på nogen fede indlæg uden for mange døde dyr i ^^

Skriv en kommentar