Casper bliver jæger

19 03 2010

Årh sikken dum dag… Jeg vågner med hovedpine klokken 12, i et lunkent værelse fyldt med støv og ser at der er et kvarter til at jeg skal i skole…

Står så ud af sengen og gør de daglige “jeg-skal-vågne” ritualer:

– fjerner offline-statussen fra msn og logger ind på mIRC

– sætter noget roligt musik på

– drikker morgen-sukker

– tjekker om Alfred stadig sidder på sin plads nede under radiatoren

punkt et, to og tre går helt uden problemer, men da jeg.. øhh.. så at sige.. skal sige godmorgen til Alfred er han væk. Alfred er en edderkop som har boet under min radiator i en uges tid nu, hvor han har fået lov at være så længe han bare bliver der. Jeg får mindre fluer om mine fødder og Alfred bliver mæt = succes.

Men her til morgen ser det ud som om det lille kræ har valgt at flytte hjemmefra eller (til min skræk) har gemt sig et eller andet sted. Jeg er ikke bange for edderkopper, men jeg bryder mig aldeles heller ikke om dem. Så nu skal Alfred findes og det skal være i en fart inden jeg vågner op næste morgen med ham hængende lige over mit hoved…

Så jeg griber min trofaste “el-ketcher-2000” og mine sko og sætter noget dyre lyde på for at gøre det lidt autentisk (lidt sjov skal man jo have), og så kigger jeg ellers rundt på værelset efter ham.

Efter 10-20 minutter inde i eftersøgningen giver jeg op og overvejer næsten af tage i skole med hovedpine og en lettere angst for at Alfred sidder og venter på at overfalde mig når jeg går ud i entreen. Det er så her problemerne starter. Alfred sidder lige ved siden af min computermus og tøset som jeg er hopper jeg op af stolen af forskrækkelse og trækker hånden til mig. Da jeg sidder under min seng, slå jeg selvfølgelig baghoved lige ind i sengen og min dejlige hovedpine bliver ikke just bedre.

Jeg steger Alfred med ketsjeren og ud af vinduet ryger den ned fra 3. sal…

RIP Alfred…


Handlinger

Information

En kommentar

22 03 2010
Mineya

hahahhaha tænk du har en el-ketcher :p

Skriv en kommentar