Tivoli & Failboat

18 05 2010

Åhh ja! what a day… dagen idag har udspillet sig hovedsageligt i tivoli og nu hjemme hos mig. Et par jydere fra jydeland har været i København med klassen, og i den anledning har jeg lige været sammen med dem og en anden ven i Tivoli. Deres lærer mente dog at de begge burde være sammen med klassen fremfor “de to emo’er, i farlige og trælse københavnstrup” og derfor endte vi med at løbe rundt hver gang vi fik øje på lærerne. Men du undre dig sikkert over overskriften; – og med god grund! Efter ca 2 timers rundtur/løb i haven, og et væddemål om hvem der kunne spise mest fiskefodder, (don’t ask) fik vi øje på en båd som var sejlet ind i siden af søen og derfor bare sad fast.  Tror billede siger alt, men jeg vil da alligevel pointere at det tog dem lidt over 2 minutter at finde ud af at dreje rettet. Det var jo “lol” nok så jeg tror jeg vil betragte det som et lille bonus-tillæg til den kr. 95 dyre billet indgangen kostede…

failboat

Som dagen skred frem og den efterhånden store mængde mad i vores maver voksede til et ulækkert niveau, besluttede vi (min ven og jeg)  at det nok var bedre at smutte hjem til mig for lige at stene lidt. Så sagde farvel og smuttede ud af tivoli… Men, men, men… lige da vi kommer ud gennem udgangen (sjovt nok) og over på den anden side af vejen, så begynder vores dårlige samvittighedsfulde maver at rumle med et ocean af mundgodt og alskens forbrugsglæde. Samvittigheden fremstår som sædvanligt af en af dem, som enten hjælper træer, hvaler, hunde eller børn i den tredje verden. Som de gode mennesker vi er, har vi selvfølgelig lige 5 minutters tid til at høre om diverse skavanker der sker for 10 årige børn verden over. Det ender så med at min ven får udfyldt blanketten,  finder dan-kortet frem og skal til at betale de kr. 50 om måneden, men så finder ud af at kortet er så slidt at at vi ikke kan se hvad der står på det. Heldigvis for vores samvittighed så lover hun at ringe senere og så finde ud af det til den tid. Imens tog jeg et billede for at forene det øjeblik hvor Christian blev blød og tænkte på de små børn (læs: hahaha)

unisæf


Handlinger

Information

One response

13 06 2010
Mineya

oh ye.. den båd var rimlig meget fail

Skriv et svar

